piątek, 21 grudnia 2012

początki.


co do gotowania mam dwie lewe ręce - zdecydowanie. takie było moje przeświadczenie przez 21 lat. nagle w telewizji pojawili się jacyś masterchefowie, ugotowani i dzieci w wieku 10 lat gotujący jak szefowie kuchni. oglądanie tego wszystkiego zdecydowanie przyczyniło się do tego, że stwierdziłam że gotowanie to fajna sprawa, nie trudna jeśli się chce i podejdzie do tego w odpowiedni sposób. I tak oto - jestem, przyszła magdalena gessler poczuła powołanie. znalazłam stronę w internecie, na ktorej znajdują się pyszne przepisy - przynajmniej tak mi się wydaje. moją misją jest robienie ich jeden po drugim, przedstawianie ich tu, wyrażanie opinii i pokazaniu kilku zdjęć ( o ile będę żyła po spróbowaniu swoich dzieł ). chciałabym robić to w miare szybko i bez zbędnych zastojów. kazżdy przepis, który wykonam na pewno się tu pojawi z odpowienim opisem i przypisem. 

tak więc podciągam rękawy i zabieram się na dniach do roboty.

pozdrawiam fanów !.

2 komentarze:

  1. No to czekamy na jakieś kulinarne fanaberie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie tam fanaberie : P będzie ciekawie i pysznie mam nadzieje : >

      Usuń